måndag 9 april 2012

Påskhelgen!

Hoppas att alla har haft en härlig påskhelg, för min del har den spenderats i Karlskrona. Jimmy har jobbat natt och jag har i princip umgåtts med familjen hela helgen. I lördags åt vi påskmiddag och jag bakade påsktårta i form av en morotskaka med chokladägg på. Dock smög sig någon släng av magsjuka på mig i lördagsnatt så matlusten är inte riktigt på topp men jag hoppas att den ska gå över snart, jag har ju lite matplanering för veckan som kommer. :)


Påsktårta! (Eller en helt vanlig morotskaka med chokladägg)


2 kommentarer:

  1. Karlskrona är nog den mysigaste staden i världen enligt mig. <3 Åker dit varje sommar.
    Älskar dina recept, jättefin blogg!
    Kram
    Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en fin stad! Speciellt på sommaren. :)
      Nämen, tack så mycket! Vad roligt att du tycker om den.

      Kram!

      Radera