tisdag 26 oktober 2010

Första gången

Och där rök min blogg-oskuld. Spännande!

Först och främst tänkte jag framföra att denna blogg inte kommer att handla om mitt liv där jag i detalj berättar om vad jag gör under dagarna. Själv tycker jag att det är helt ointressant att läsa om någon precis ätit en banan, sitter på toa eller har varit och handlat..
Nej, den här bloggen kommer istället att rikta sitt fokus på mitt intresse för matlagning och fotografering. Jag tycker nämligen att det är riktigt kul att slänga ihop nya maträtter samtidigt som jag har en viss passion för fotografering. Så för att dela med mig av alla recept jag har på lager kom jag på idén att göra en matblogg med, förhoppningsvis, frestande fotografier på olika maträtter, bakverk m.m.

Vi får väl se hur det går. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar